مهاجرت

مشاوره مهاجرت به استرالیا، کانادا و نیوزیلند

مهاجرت

مشاوره مهاجرت به استرالیا، کانادا و نیوزیلند

مهاجرت
در اینجا اطلاعات کاملی در مورد کشورهای مهاجر پذیر دنیا مانند استرالیا، کانادا و نیوزیلند جمع آوری شده است که می تواند راهنمای خوبی برای افرادی باشد که مهاجرت یکی از اهداف مهم شان است.
طبقه بندی موضوعی
سه شنبه, ۲ مهر ۱۳۹۸، ۰۳:۱۹ ب.ظ

موفق ترین مشاغل در کشور استرالیا

موفق ترین مشاغل در استرالیا و پردرخواست ترین شغل ها

به باور خیلی از افراد پردرخواست ترین مشاغل به عنوان پر درآمدترین آنها محسوب می شود. اما این موضوع در کشور استرالیا مصداق ندارد. در این کشور موقعیت های کاری زیادی هستند که درخواست زیادی دارند ولی الزاما پردرآمدترین شغل ها در این کشور نیستند. در جدول زیر نگاهی به پردرخواست ترین موقعیت های شغلی در کشور استرالیا در سال 2018 می اندازیم. بیشتر این مشاغل در حوزه سلامت و مراقبت های پزشکی قرار می گیرند و جدول زیر پیش بینی موسسه SBS درباره درخواست این مشاغل تا سال 2022 در کشور استرالیاست.

موفق ترین مشاغل در استرالیا

 

 

 

جدول پردرخواست ترین مشاغل در استرالیا

 

 

نام موقعیت کاری مورد درخواست پیش بینی نیاز  تعداد افراد مورد نیاز تا سال 2022
مراقبت از افراد مسن و از کارافتاده 77400 نفر
پرستاری 65300 نفر
مراقبت از کودکان  25800 نفر
دستیار فروش ( بازرگانی) 24900 نفر
دستیار آموزشی 21000 نفر
راننده کامیون 16000 نفر
برنامه نویس کامپیوتر 15000 نفر
فروش و تبلیغات 15000 نفر
مشاغل عمومی پزشکی و رزیدنت ها  14000 نفر
دفتر دار و منشی (تجاری) 22000 نفر

 

همانطور که در جدول بالا مشاهده می کنید مشاغل حوزه مراقبت های پزشکی به عنوان پردرخواست ترین مشاغل کشور استرالیا در سال های منتهی به 2022 قرار گرفته اند. این جدول به وضوع مشخص کننده رشد سطح زندگی و سلامت در کشور استرالیاست. رشد درخواست موقعیت های کاری در زمینه مراقبت های پزشکی نشان دهنده رشد اقتصاد و بالا رفتن سطح زندگی در کشورهای پیشرفته دنیاست و استرالیا نیز به عنوان یکی از پرچمداران رشد اقتصادی در این مسیر گام بر می دارد.
اگر شما موفق ترین مشاغل در کشور استرالیا ر ا بر اساس تعداد درخواست و نه مقدار حقوق بررسی کنید،‌ مشاهده می کنید که فرصت های زیادی در این کشور برای حضور موفق در این موقعیت های کاری وجود دارد.

مشاغل موفق در استرالیا بر اساس صنایع

با توجه به اینکه پروسه مهاجرت به استرالیا یک پروسه 1 تا 3 ساله است اطلاع از شرایط شغلی در این کشور به شما کمک می کند تا انتخاب های هوشمندانه تری برای حضور موفق در موقعیت های شغلی خوب در استرالیا داشته باشید. صنعت های در حال رشد تا سال 2022 در استرالیا به شرح زیر هستد. در جدول زیر هر صنعت و پیش بینی مشاغل مورد نیاز در آنها بررسی شده است.

شماره مشاغل پردرخواست در کشور استرالیا پیش بینی نیروی مورد نیاز تا 2022
1 مراقبت های سلامتی و اجتماعی 1,663,900 نفر
2 صنعت خرده فروشی ( آنلاین و آفلاین) 1,286,900 نفر
3 ساخت و ساز 1,167,200 نفر
4 مشاغل تحقیقاتی و علوم پیشرفته 1,033,000 نفر
5 آموزش 1,024,300 نفر

 

بر طبق پیش بینی ها کشور استرالیا تا سال 2022 بیش از 12 میلیون نفر نیروی کار نیاز دارد و جدول بالا تنها بخشی از این مشاغل را معرفی می کند.اگر به دنبال پیدا کردن بهترین شغل در کشور استرالیا هستید. با بررسی موقعیت های کاری و روند ترندهای مشاغل در این کشور می توانید انتخاب های آگاهانه تری داشته باشید تا شغل رویایی خود را بدست آورید.

 

موفق ترین مشاغل در استرالیا

 

 
بهترین مشاغل کشور استرالیا از نظر در آمد

خیلی از افراد موفق ترین شغل را پردرآمدترین آن می دانند. در کشور استرالیا مشاغل پردرآمد زیادی وجود دارد. به صورت طبیعی این موقعیت های کاری بسیار تخصصی هستند و حضور در آنها احتیاج به سطح بالایی از دانش و مدارک دانشگاهی دارد.اگر از دسته افرادی هستید که در ایران به کارهای حرفه ای مشغولید یا در حال تحصیل در رشته های تخصصی هستید احتمال بدست آوردن کارهایی با درآمد بالا برای شما محتمل تر خواهد بود. در ادامه برخی از پردرآمدترین و موفق ترین مشاغل را در کشور استرالیا بررسی می کنیم.دقت داشته باشید که مشاغل زیر طبق آمار رسمی اداره مالیات استرالیا و طبق مالیات های پرداختی آورده شده اند و میانگین درآمدی معیار قرار گرفته است.

شغل جراحی در صدر پردرآمدترین مشاغل :‌

مانند خیلی از نقاط دیگر دنیا در کشور استرالیا نیز جامعه جراحی در صدر پردرآمدترین مشاغل هستند. بر طبق گزارش رسمی اداره مالیات استرالیا جراحان به طور متوسط در سال 394,866 هزار دلار در آمد دارند. این عدد میانگین درآمد شغل جراحی در کشور استرالیاست که به عنوان موفق ترین شغل از نظردرآمدی در این کشور برگزیده شده است.

  • پزشکان و متخصصان بیهوشی
    متخصص بیهوشی با اختلاف کمی به عنوان دومین شاغلین پردرآمد در استرالیا هستند. با توجه به حساسیت بالای این تخصص در بسیاری دیگر از کشورهای دنیا این افراد بالاترین نرخ ها را دریافت می کنند و میانگین درآمد سالانه یک متخصص بیهوشی در استرالیا به صورت سالیانه 367,000 دلار است.
    دقت کنید که این عدد به صورت میانگین از تمام افراد شاغل در این موقیت شغلی برآورد شده است و ممکن است تعداد زیادی از افراد کمتر یا بیشتر از این مقدار درآمد داشته باشند.
    مقدار ساعت کاری، حضور در مراکز حرفه ای و سابقه کاری به همراه رزومه موفق از عواملی است که بر روی درآمد افراد تاثیر مستقیم می گذارد.
  • پزشکان داخلی
    همانطور که مشاهده می کنید صدر جدول پردرآمدترین موقعیت های کاری در استرالیا از آن رشته های پزشکی است. پزشکان داخلی با درآمد متوسط سالیانه 299,000 دلار به عنوان سومین رتبه جدول رده بندی هستند.
    درآمد مشاغل پزشکی در کشور استرالیا به صورت ساعت کاری محاسبه می شود و بسیاری از شرکت هاو سازمان ها ساعت کاری را به عنوان مبنا قرار می دهند اما آمار آورده شده در این نوشته مربوط به گزارش های رسمی اداره مالیات است که مبنای محاسبه آن درآمد سالیانه افراد است.
  • مشاوران فعال در سرمایه گذاری
    با توجه به رشد چشمگیر صنایع پیشرفته در استرالیا سرمایه گذاری یکی از صنعت هایی است که در این کشور جایگاه ویژه ای دارد. هر ساله میلیارد ها دلار در صنایع مختلف استرالیا سرمایه گذاری صورت می گیرد و سهم درآمد افراد حرفه ای در صنعت سرمایه گذاری در کشور استرالیا به صورت سالیانه 260,000 دلار است.
  • روانپزشکی از مشاغل موفق در استرالیا
    باز برمی گردیم به حوزه پزشکی، پزشکان روانشناسی پنجمین جایگاه در جدول بالاترین درآمد را به خود اختصاص داده اند و درآمد متوسط سالیانه در این موقعیت 210,000 هزار دلار است.
  • سایر مشاغل زیر شاخه پزشکی
    سایر مشاغل مربوط به پزشکی مانند داروسازی نیز از کارهای پردرآمد به حساب می آیند. دریافتی سالیانه افراد شاغل در این حوزه 200,000 دلاراست.
  • وکلای حقوقی
    شغل وکالت در اکثر کشورهای دنیا بین 10 شغل موفق درآمدی به حساب می آید در کشور استرالیا رشته های مربوط به وکالت و امور قضایی به طور متوسط سالیانه 195,000 هزار درآمد دارند.
  • مهندسان معدن
    کشور استرالیا یکی از کشور های غنی از نظر معادن طبیعی است. با توجه به زیرساخت های صنعتی عظیم این کشور در معادن، حضور در این صنعت درآمد خوبی را شامل حال شما خواهد کرد.
    اگر تخصص شما در حوزه های مربوط به استخراج معدن و زیر ساخت های مربوط به این صنعت است شما می توانید به صورت سالیانه تا 167,000 هزار دلار درآمد داشته باشید.
  • مدیریت عامل و مدیر اجرایی
    شغل مدیر عاملی نیز از شغل هایی که بین 10 شغل موفق در کشور استرالیا قرار می گیرد. درآمد حضور در این موقعیت کاری به صورت سالیانه 160,000 هزار دلار است.
  • مهندسین ساخت و ساز
    ساخت و ساز و صنایع ساختمانی در کشور استرالیا رونق فراوانی دارند و مهندسین این رشته سالانه 147,000 دلار کسب درآمد می کنند.

مهاجرت به استرالیا با ویزای کار:

برای مهاجرت به استرالیا راه های مختلفی وجود دارد و اخذ ویزای کار یکی از راه هاست. پیشنهاد می کنیم قبل از انتخاب نوع ویزا از وکلای مهاجرتی با تجربه مشاوره بگیرید. گروه وکلای مهاجرتی پاسارگاد مایگریشن برای انتخاب درست ترین راه برای مهاجرت به استرالیا و نیوزیلند در کنار شماست.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۷/۰۲
مینا گرمه ای

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی